Uspješno poslovanje kompanije dm ogleda se i u konstantnom radu na unapređenju kvaliteta života lokalne zajednice u kojoj posluje.
Snažan fokus kompanija dm stavlja na održivost i osviještenost u svim segmentima poslovanja, koje nastoji što više "ozeleniti". U krugu dm dialogicuma nalazi se električni automobil za potrebe zaposlenika i partnera. Prednost električnih automobila jeste da ne stvara buku, ne ispušta otrovne, izduvne plinove i ne sagorijeva fosilna goriva, tako da su u potpunosti ugljen-neutralni. Instalirana je i stanica za punjenje automobila.
Trajno opredjeljenje za zaštitu okoliša ogleda se i u ponudi samouslužnih stanica za punjenje deterdženata u dm prodavnicama u Sarajevu, Banjoj Luci, Mostaru i Tuzli, gdje se mogu natočiti deterdženti isključivo u namjenske višekratne boce. Korištenjem stanica reducira se upotreba jednokratne plastike, dok su deterdženti, proizvedeni iz čiste snage biljaka, 100% biorazgradivi.
Ekološku osviještenost dm zaposlenici njeguju i upotrebom boksova za razdvajanje otpada, koji su postavljeni u odabranim dm prodavnicama, dm dialogicumu i dm distribucijskom centru. U poslovnoj godini 2021/2022. godini razdvojeno je gotovo 540.000 kg kartona, više od 34.400 kg folije, 1.569 kg plastike, 66 kg metala te 74 kg stakla.
U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra – eco edition, dm drogerie markt je 2022. godine podržao realizaciju 17 ekoloških projekata širom Bosne i Hercegovine, kao što su: čišćenje i uređenje zelenih površina, čišćenje rijeka i korita, sadnja, pošumljavanje, postavka kanti za otpad.